czwartek, 25 kwietnia 2013

Edit: Nowa kolekcja papierów "Lovely gifts" + przykładowe prace

Witajcie,


Dziś pragnę Wam zaprezentować zaprojektowaną przeze mnie kolekcję papierów "Lovely gifts".

Papierki są póki co digi, jako, że nie mam gdzie ich wydrukować w odpowiedniej skali i jakości, natomiast na potrzeby zaprezentownia Wam możliwości kolekcji, wydrukowałam je na drukarce laserowej na papierze technicznym, więc jakość nie jest oszałamiająca, ale można je obejrzeć "w akcji" :)

Oto kolekcja - 8 papierków :


lovely-gifts-scrapbooking-papers-malowany-imbryczek
 

I z bliska fragmenty wzorków:



EDIT: Poprawiona karta dodatków



A oto przykładowe prace z użyciem moich papierów:

Kartka z malowanym przeze mnie kociakiem.


Pracę zgłaszam równocześnie doWyzwania w DeaArt :)


Motylka wygrałam u Chabrowej Panienki


 



 



I jeszcze przykładowe LO, ale w wersji digi:




Jak Wam się podoba kolekcja ? Kto wie, może kiedyś się doczekam moich papierków wydrukowanych jak trzeba i sprzedawanych. Póki co proszę o opinie na jej temat  :)

Pozdrawiam ciepło tuzaglądaczy :)

37 uskrzydlających komentarzy:

Ela 17 pisze...

Jesteś zdolna,śliczne papierki i prace piękne

Unknown pisze...

Dziękuję :) To dla mnie ważne :)

Peninia / Gosia pisze...

Papierki są śliczne -powinnaś wydać kolekcję w większym formacie 30x30:)Wspaniale się prezentują! Kropeczki urocze:)
Super-gratuluję:)

Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
Peninia
http://peniniaart.blogspot.com/
♥♥♥

Unknown pisze...

Dziękuję ;) Właśnie 30,5 x 30,5 cm są zaprojektowane ;)

Peninia / Gosia pisze...

Możesz wydrukować sama w drukarni-ale chyba jest to duży koszt- ale zawsze możesz popytać.Albo spróbować napisać do sklepów -które wydają kolekcje-może akurat któryś będzie chętny na wydanie Twoich papierów.

Unknown pisze...

Aha, tak to działa ;) Dzięki za radę :) Myślę, że popracuję nad kartą dodatków (ta mnie jeszcze całkiem nie zadowala) i może coś popróbuję ;)

Peninia / Gosia pisze...

Proszę:) Karty dodatków bardzo się przydają -Twoje są fajne, może trochę więcej z napisamią:) Pozdrawiam*

Unknown pisze...

:) dzięki ;) tak myślę że popracuję jeszcze nad tymi napisami w kółku, tak, żeby pasowały do popularnych wielkości okrągłych dziurkaczy - zawsze to ułatwienie :)

pasjabelki pisze...

ekstra papierki !! Gratuluje talentu i pomysłu :) śliczne są również prace z nimi ...

Tusia Lech pisze...

Słodkie kolorki! Urocze są :)

Magda Łuczak Art pisze...

Podobają mi się! Choć ja wolę pastelowe, to czasem i takie mocne w moich pracach się pojawiają :)

rudlis pisze...

Świetna jest ta kolekcja papierów. Słodka, mocna będzie pasować na prace dla dzieci, jak i na przepiśniki.
Zdolna z Ciebie osóbka :)

Unknown pisze...

Dziękuję :) Zwykle też bardziej stonowane robie, ale ostatnio mam niedobór kolorów i energii :) Chyba częściej będę stawiać na jaskrawsze prace :)

Unknown pisze...

Dziękuję ślicznie :) Tak myślałam że dla dzieci będzie, ale też myślałam o walentynkach :)

Lois pisze...

Może dla dzieci, i na jakieś przepiśniki, bo od razu o babeczkach pomyślałam, ślinka leci jak na nie patrze a i fakt że żywsze barwy lubię bardzo. Energetycznie i słodko,ale "babsko badziej" w sumie na różne prace powiem szczerze. Pozdrawiam i powodzenia w tworzeniu :)

iluszka pisze...

Choć kocham pastele to jednak Twoje papierki bardzo mi się podobają, zwłaszcza te czerwone. Karta z dodatkami też bardzo fajna.Myślę,że papierki sprawdzą się w pracach dziecięcych i na Walentynki oraz wszędzie tam gdzie ma być baaardzo słodko :)

Unknown pisze...

Dziękuję :) Pierwotnie chciałam coś "męskiego" zaprojektować, ale jednak cukierki przeważyły :) Ale planuję :) Nie powiem, że nie :) Mam w planach też "szkolne" papierki :)

Unknown pisze...

Dziękuję :) Tak.. inspiracją były słodkości :) Chce pomyśleć nad papierkami bardziej ozdobmi jak te czerwone choć inne kolorki...może jakieś bardziej "męskie" dla odmiany :) Kartę dodatkó jeszcze uzupełnię bo czuje niedosyt :)

Maggie pisze...

łoo kochanaaa cudnie :D

Natka pisze...

Bomba! Odkrywasz swój kolejny talent - gratuluję i życzę sukcesów w realizacji marzeń!

IWA pisze...

Ale zdolniacha! Papierki idealne na dziecięce tematy, świetne żywe kolory!

Dobre Czasy pisze...

Pięknie,pięknie-pozdrawiam pięknie i wiosennie

Joanna pisze...

Kocham kropki, więc Twoje papiery podobają mi się bardzo :):):)

Unknown pisze...

Dziękuję :) Mam nadzieję ;)

Unknown pisze...

Pięknie dziękuję :) i również pozdrawiam w ten piękny słoneczny dzień ;)

Unknown pisze...

Dziękuję ;) Też uwielbiam kropeczki :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

Ja też z racji tych, którzy uwielbiają kropki :) świetnie się zapowiada ... jestem ciekawa efektu na "żywo" :) Życzę powodzenia

Malowany Imbryczek pisze...

może uda mi się je wydać to wtedy każdy będzie mógł obejrzeć :) na razie wydrukowałam "amatorsko" i efekt powyżej na kartce z kotkiem :)

Ulotne Chwile pisze...

Papierki bardzo mi się podobają:) jestem pod wrażeniem;0)uściski
PS Karteczka oczywiście też:)

violka pisze...

Ale jesteś zdolniacha - gratuluję :)

AgA pisze...

Piekne papiery. Kartka radosna, bardzo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

Ludkasz pisze...

Śliczne papierki:)
Bardzo ciepła, optymistyczna i wesoła kartka:)
Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

Unknown pisze...

Dziękuję !!!

[Kasia] pisze...

Zdolniacha z Ciebie ;)

Unknown pisze...

^^ dziękuję!

BellaArt pisze...

Wspaniałe papierki! Jestem pod wrażeniem!
Idealne będą do wszystkich przepiśników i notesów!
Chociaż nie tylko:)
Gratuluję i pozdrawiam:))

Unknown pisze...

Bardzo dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...