piątek, 10 maja 2013

Po m(i)ęsku

Szybciutko póki działa internet wrzucam m(i)ęską karteczkę :) Nawet mój autorski paseczkowy papier się wkradł :)

Zgłaszam na Wyzwanie#14- Męska kartka 




 I jeszcze paletka dla Was ;)

10 uskrzydlających komentarzy:

vena7 pisze...

Piękna barwna karteczka..

Iliana pisze...

Jak zwykle piękności tworzysz :-). Ja też mam jutro zjazd... już nie mogę znieść tego Lublina, chcę wakacje!

iluszka pisze...

Uwielbiam Twoje karteczki :) Kolorki genialne! A zjazdami cieszcie się póki możecie, jeszcze za nimi zatęsknicie - wiem co mówię ;)

Katrin pisze...

Какая красота. Так ярко и сочно)))

Malubka pisze...

Naprawdę genialne połączenie kolorów! :)

Malgodia pisze...

Bardzo ładna, ożywcza kartka :)

Unknown pisze...

dziękuję ;) Ja też już mam dość :) ale jeszcze tylko trochę :)

Unknown pisze...

Dziękuję pięknie :)

anias pisze...

No proszę, udowodniłaś ta pracą, że może być męsko i z kwiatkami :)
Radosna ,pełna dobrej energii kartka:)
Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu 123scrapujTy :)

Unknown pisze...

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...