poniedziałek, 6 maja 2013

Nowa kolekcja papierów - "Royal memories"

Witajcie,


Kochani, tak jak wspominałam, zaprojektowałam kolejną kolekcję papierów do scrapbookingu. Tym razem bardziej stonowaną i uniwersalną :) Do tego przykładowa kartka TUTAJ

Przedstawiam Wam:


 "Royal memories"

Oto papierki: 10 sztuk (11 to tajemnica - zdradzę tylko że jest "piórkowy" :)

Jak się podobają ? :) 


papers-royal-memories-scrapbooking-malowany-imbryczek



A ci, którzy nie znają jeszcze mojej poprzedniej kolekcji - "Lovely gifts", mogą ją obejrzeć TUTAJ

22 uskrzydlających komentarzy:

iluszka pisze...

Te papiery to moje klimaty... Są genialne! Dziewczyno działaj, działaj i do druku puszczaj te cudeńka bo ja muszę je mieć :)

Paulette pisze...

Piękna kolekcja! W moim ukochanym brązie:D i beżach :) Miłość od pierwszego spojrzenia :P

Unknown pisze...

Bardzo bardzo dziękuję! :)

Iliana pisze...

Cudowne papiery! Jak Ty to robisz?

Unknown pisze...

Dziękuję ;) hehe w programach graficznych :) a powyższe różyczki są ze zdjęcia róży którą dostałam na 18 urodziny :) (kiedyy to było :P) - przerobione w programach :) trochę inspiracji, pomysłu i mnóstttttwo cierpliwości bo pracuję obecnie na komputerze który pamięta epokę lodowcową i byle kliknięcie to się zawiesza :P niestety zepsuł mi się laptop :(

Iliana pisze...

Podziwiam... Ja bawię się photoshopem, ale nigdy nie udało mi się zrobić czegoś, co mogłabym użyć. Moje papiery (szumnie to określam papierami) wyglądają tak, jakby przedszkolak je zrobił ;P
Mogę się zapisać do Ciebie na jakiś kurs? ;D

Unknown pisze...

hehe jasne :) nie ma problemu. myślę że ja tak naprawdę znam może z 10 % programu ale tyle co potrzebuje to zazwyczaj umiem :D

Iliana pisze...

Świetnie :) Widzisz jakie skuteczne 10% znasz? ;D Ja się bawię photoshopem już od daaawna. Kiedyś miałam bloga, jeszcze na onecie, z szablonami i był to dość rozpoznawany blog. Miałyśmy wiele zamówień... Ale to było tworzenie z gotowych obrazków, a nie kombinowanie od zera...

Unknown pisze...

no ja raczej od zera robię -wiadomo, że obrazki z neta to prawa autorskie itd. Nawet jak jakiś pędzli używam to staram się sprawdzać czy można je komercyjnie wykorzystać. Jak nie mam pewności co do praw autorskich to wolę w ogóle danego elementu nie wykorzystywać :)

Kabis pisze...

No jestem w szoku! Papiery są śliczne. Już szukałam informacji gdzie można kolekcje kupić a tu proszę, aż dziwne, że nikt jeszcze się nie zgłosił do Ciebie! Dla mnie programy graficzne to czarna magia, podziwiam Cię bardzo!

Unknown pisze...

Dziękuję za miłe słowa! Co do wydania to pisałam do kilku producentów ale mówią, że na razie mają komplet projektantek :) Pozostaje mi czekać. Jeszcze na mieście będę się rozglądać w drukarniach jakie ceny mają :)

Kabis pisze...

Może się tam nie znam ale ci producenci jak widzą coś wyjątkowego nie powinni przechodzić obok tego obojętnie. Myślę, że wielu scraperkom te kolory przypadły by do gustu, moje serce już skradła:)

Unknown pisze...

Dziękuję za miłe słowa! Miło to czytać :) Kto wie, może akurat się uda ;) Marzę o tym, by moje papierki były sprzedawane, oglądać je w akcji jak każdy je inaczej wykorzystuje ;) Trzeba wierzyć :) A tymczasem już pracuję nad kolejnym projektem (zamiast uczyć się na zaliczenie w tą sobotę na zjeździe ale ciiiiii...:)) ale na razie nie zdradzę, dopóki nie zrobię większej części albo już całości :) dodam tylko, że będą ręcznie szkicowane roślinki :P :P :P

Rudzia-Bianca pisze...

Bardzo piękne papiery , mam nadzieję , że jakiś producent się na nich pozna bo wróżę im wielki sukces - ja ustawiam się w kolejce i proszę o info jak gdzieś będą dostępne .

BellaArt pisze...

Przepiękna kolekcja! Brązy i beże cudownie się prezentują!
Trzymam kciuki za szybką realizację projektu:))
I już nie mogę się doczekąć tych szkicowanych roślinek:)
Pozdrawiam

handmade4u.art pisze...

Przepiękna kolekcja! Cudne kolory i motywy. 100% moje klimaty. Ach!

DOBROSŁAWA pisze...

Świetne papiery. Kolorystyka i wzory tak uniwersalne i zarazem klimatyczne, ze będą pasować do wszystkiego. Rewelacja.
Oby Ci sie udało je wydać czego życzę z całego serca,
pozdrawiam

Kreatywna Pracownia Love Handmade pisze...

Pełen profesjonalizm! Nie sądziłam, że u Ciebie tak twórczo jest! :) A szczerze Twoje papiery (szczególnie te brązy) w niczym nie są gorsze od uhaków! Naprawdę, jakby były na półce sklepowej wzięłabym, dlatego życzę powodzenia w ich wydaniu :)

Nowe Love Papierowe pisze...

Genialne!świetne papiery .

Art by Laura pisze...

śliczne te papiery :)

Katarzyna Rajczakowska pisze...

Czy papiery już wydane? Chętnie skusiłabym się na nie, bo są świetne!

mProjekt pisze...

Ale super. Da radę już je gdzieś dostać?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...