wtorek, 11 czerwca 2013

Info o candy

Witajcie :)


Co do candy - dziękuję za Wasze zapisy :)

Sprawa pierwsza - osoby, które wykonały imbryczkowe prace, proszę o wklejenie do niej linka jeśli jeszcze tego nie zrobiły. Albo pod oryginalnym postem z candy, albo tutaj pod tym postem.

Sprawa druga - w związku z tym, że przygotowuję się do ważnego egzaminu na uczelni, proszę o cierpliwość - losowanie przeprowadzę prawdopodobnie w sobotę wieczorem lub w niedzielę. Tym samym, postanowiłam, że do tego czasu możecie się jeszcze dopisywać do candy i wykonywać prace imbryczkowe, by zwiększyć swoje szanse.

Przedłużam więc candy do soboty do godziny 15:00 :) Do tej godziny czekam też na linki do Waszych prac (ewentualnie możecie wysłać zdjęcia mailem). Osoby, które wykonały prace ale nie podadzą mi linku nie dostają głosu - nie będę szukać po całych Waszych blogach czy praca jest czy nie - więc proszę pamiętać o tym, aby wspisać link :)

Pozdrawiam,

8 uskrzydlających komentarzy:

iluszka pisze...

Kochana trzymam kciuki za egzamin - powodzenia!!!

Unknown pisze...

Dziękuję!!! Reszta już zdana (jeszczetylko paru wyników brakuje ale nie przewiduję kłopotów :)) ale został jeden najtrudniejszy :( Mam nadzieję, że się uda !!! :)

barbaratoja pisze...

Trzymam kciuki ;-)

Aneta pisze...

powodzenia:-)

Iliana pisze...

I jak egzamin?

Anonimowy pisze...

prostszy niż się spodziewałam (choć to jeszcze nic nie znaczy) ale nie przewidujęp problemów ;) wyniki za tydzień w poniedziałek ;)

Dzis wieczorem jak rodzinka będzie w komplecie przeprowadze głosowanie i losowanie :) Pozdrawiam

MALOWANY IMBRYCZEK

Iliana pisze...

No to super! Czyli masz już wakacje? :D Fajnie... Ja prawie też, chociaż można to szybciej nazwać bezrobociem.

Unknown pisze...

prawie :) jeszcze nie mam 3 wyników :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...