poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ślubne pudełko z tortem


Witajcie :)


Dziś przedstawiam Wam ślubny exploading-box z tortem  na którym przysiadły ochoczo ślubne gołębie. Na każdej ściance kieszonka :)











Pozdrawiam,


6 uskrzydlających komentarzy:

el pisze...

cudne te gołabki

Gosia-Stare Pianino pisze...

śliczny prezent na ślub:)pozdrawiam:))

iluszka pisze...

Piękne pudełko, torcik genialny, a mnie najbardziej urzekła truskaweczka :)

EwaJ pisze...

Śliczny! Mnóstwo pracy przy takim maleństwie ale efekt jest urzekający.

iluszka pisze...

Malowany Imbryczku, gdzie zniknęłaś? Nie ma Cię już prawie dwa miesiące :(

Unknown pisze...

Jestem jestem ^^ Dziękuję za troskę :) Nie miałam co wystawiać, a teraz z koleji miałam zamówienia to wracam :D A jak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...