sobota, 20 września 2014

Kartka ślubna w brązach

Witajcie,

Tym razem mam do pokazania kartkę ślubną. Środek to karton brokatowy - cudo! Aż szkoda go było ciąć :) Tekturowy napis spryskany mgiełką.

W tle papier mojego projektu (Royal Memories).

Spryskałam też zrobioną na szydełku gwiazdę i teraz robi za "liście" pod kwiatami.

malowany-imbryczek-scrapbooking-handmade-wedding-kartka-ślub-rękodzieło




Pearl Pen zmieniłam - dodałam do niego mgiełkę - mimo, że jest rzadszy, to nadal trzyma formę perełek (chociaż akurat w tej pracy mi na tym nie zależało i specjalnie zrobiłam je  bardziej płaskie :)



Pozdrawiam,

3 uskrzydlających komentarzy:

Iliana pisze...

Prześliczna karteczka. Jesienne klimaty zawitały na blogu. Fajnie, że wróciłaś... Przy okazji, mogę prosić o kontakt? Pamiętasz chyba o naszych lekcjach, prawda? :)

Unknown pisze...

Wspaniała karteczka w świetnych kolorkach !!!
No i pięknie ukwiecona.
Pozdrawiam :)

scraPina pisze...

Faktycznie brokatowy karton jest rewelacyjny!
Pięknie prezentuje się z napisem i boskimi kwiatkami! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...