niedziela, 19 października 2014

Mimozami pachnie jesień - kartka "włochata"

Witajcie,

Dziś mam do pokazania nieco zaległą pracę, albowiem zrobioną na wyzwanie na zlot w Poznaniu, ale jakoś po powrocie nie mogłam się zabrać do sfotografowania :)




A więc, co my tu mamy? Przede wszystkim piękne czerwone kwiaty - nie mogłam się im oprzeć bo przypominają mi jesienne nieśmiertelniki. Ponadto tematem wyzwania były mimozy... długo się zastanawiałam jak je zrobić.

W końcu wycięłam gałązki wykrojnikiem, obkleiłam kłaczkami waty, spryskałam mgiełką i brokatem.



Dodatkowo zrobiłam pręciki - te po innych kwiatach same druciki obkleiłam masą clay, a następnie złotymi mikrokuleczkami i brokatem.

Oczywiście kwiaty standardowo na moich kartkach pachną więc jest tym bardziej jesiennie :)






Pozdrawiam,


3 uskrzydlających komentarzy:

Unknown pisze...

Piękna i bardzo pomysłowo wykonana.
Podoba mi się :)
Pozdrawiam niedzielnie :)

barbaratoja pisze...

Piękna kartka. Teraz trzeba usiąść i zrobić dla tej karteczki równie piękne pudełeczko ;-)

Dorota ma kota pisze...

włochata i deskowata! :-)
fajna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...