niedziela, 13 września 2015

Eksplodująca torebka

Witajcie,

Dziś chcę Wam pokazać pudełko exploding box w formie torebki - po raz pierwszy podjęłam się zrobienia innego niż kwadratowego i prostokątnego boxa :)

Z efektu jestem zadowolona. To miła odmiana i przyjemnie się ją robiło mimo początkowych problemów z opracowaniem tego jak prawidłowo rozrysować wieczko pod skosem, ale się udało :)

Papiery udało mi się któregoś razu upolować w Lidlu - są bardzo fajnie, grube - grubsze od większości papierów do scrapbookingu więc cała torebka jest bardzo fajnie wzmocniona. Dodałam stopki z półperełek.





A jakie Wy najczęściej robicie boxy? Tradycyjne czy eksperymentujecie z różnymi kształtami? :)

Pozdrawiam,

6 uskrzydlających komentarzy:

agnieszkapasjonata pisze...

Prześliczny!!! Ja akurat też zazwyczaj robię kwadratowe, mój eksperyment polegał na wprowadzeniu formy prostokątnej ;) Normalnie zaszalałam ;)

Unknown pisze...

Ja właśnie też zawsze kwadratowe robiłam. Raz kiedyś się skusiłam na prostokąt i sobie pomyślałam właśnie wtedy łaaał ale szaleństwo z mojej strony :D :) :)

A tu trzeba eksperymentować chociaż jak bez wzoru sama chciałam rozgryźć wieczko to myślałam że mnie krew zaleje :) Ale za którymś razem rozpracowałam i już było super ;) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Blanka pisze...

Fantastyczny! Świetny pomysł z tą torebką, bardzo mi się podoba. Ja na razie robiłam tylko tradycyjne, kwadratowe boxy.

artiza pisze...

cudeńko...świetny pomysł...

Anita pisze...

Fantastyczny, pozdrawiam

DecoArtMagda pisze...

cudne kolorki, slicne wykonanie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...